Dodano: 2017-09-30
Elektroniczny obieg dokumentów w firmie • OneClick
W każdej firmie warto wprowadzać nowoczesne rozwiązania, które pozwalają optymalizować i poprawiać wydajność pracy. Coraz częściej stosowany jest elektroniczny obieg dokumentów w firmie, a co za tym idzie są one dostępne zawsze i o każdej porze. System OneClick wykorzystuje "chmurę" do przechowywania ważnych dokumentów i informacji firmowych. Są one jednak odpowiednio zabezpieczone. Back-up są robione systematycznie, dlatego nie musisz się martwić o utratę któregokolwiek z dokumentów. Poza tym, system pozwala:
- rejestrować i akceptować faktury,
- zarządzać wnioskami urlopowymi.
System został wyposażony w moduł, który automatycznie zlicza liczbę wykorzystanych dni urlopowych, co przekłąda się na lepsze planowanie urlopów. OneClick obsługuje takie urlopy jak wypoczynkowy, wychowawczy, macierzyński i wiele innych. Na oneclick-workflow.pl znajdziesz dodatkowe informacje o systemie.
Napisz Opinie